Zašto oglasi za posao ne daju željene rezultate?

Svi se susrećemo sa standardnim oglasima za posao koji zvuče gotovo identično kao i svi ostali. Kopirate i zalijepite opis radnog mjesta, ubacite nekoliko zahtjeva, dodate nekoliko općih fraza o kompaniji i evo gotovog oglasa, zar ne? Međutim, takvi oglasi često propadaju u privlačenju kvalitetnih kandidata. Pogledajmo zašto!

  • Nedostatak Unikatnosti

Kopiranje opisa radnog mjesta može rezultirati da oglasi zvuče suhoparno i generički. Kandidati žele vidjeti autentičnost i prepoznati specifičnosti vaše kompanije. Ako se vaš oglas ne ističe, lako ćete se izgubiti u moru drugih oglasa, a vaša poruka neće ostati zapamćena.

  • Manjak Privlačnosti

Standardnim oglasima često nedostaje emocionalna privlačnost. Oslikavanje radne atmosfere, naglašavanje vrijednosti i sve što kompanija nudi (često se izostavlja) i poticanje angažmana su neki od elemenata koji privlače kandidate. Kandidat, čitajući oglas, treba osjetiti emotivnu povezanost sa radnim mjestom, vizualizirati sebe na tom radnom mjestu i dobiti osjećaj „to sam ja, tu želim biti“.

  • Fokus na Kandidata

Umjesto da se usredotočavate samo na ono što tvrtka očekuje od kandidata, oglas mora davati odgovor na pitanje koje je kandidatima uvijek na umu: “Šta je u tome za mene?”. Kandidat mora dobiti jasan odgovor na to pitanje dok čita oglas. Standardni oglasi često su opterećeni dugim nizom odgovornosti, obveza i očekivanja, što može uzrokovati da kandidati pobjegnu glavom bez obzira.

  • Naziv radnog mjesta: Ključna Karika u Privlačenju Kandidata

Naziv radnog mjesta često čini prvu impresiju na kandidate, a zastarjeli nazivi poput „Referent“ ili „Voditelj službe“ ne samo da zvuče dosadno, već i propuštaju priliku za privlačenje kvalitetnih talenata. Ukoliko oglašavate na job portalima takvi nazivi radnih mjesta, a samim time i oglasi za posao postaju neprimjetni i gube priliku za pažnju kandidata; jednostavno kandidati će preskočiti takav oglas. Stoga, dajte pažnju nazivima radnih mjesta jer oni su prva linija privlačnosti koja može odrediti hoće li se talenti zaustaviti i istražiti što vaša kompanija nudi.

Oslobodite potencijal vaših oglasa! Kontaktirajte nas kako bismo stvorili oglase koji će privući kandidate i potaknuti angažman!

📧marina.peric@hrbp.hr

🌟Connecta Oglasi