Kako bi postigli najbolje rezultate i privukli prave kandidate potrebno je pažljivo osmisliti oglas za posao i prilagoditi ga ciljanoj publici
1. Definirajte profil idealnog kandidata-Candidate Persona 🎯
Prije nego objavite oglas za posao, razmislite i jasno definirajte kakvog kandidata točno tražite. Razmislite o kompetencijama, iskustvu i vrijednostima koje kandidat posjeduje. Ovo će vam pomoći stvoriti jasnu sliku idealnog kandidata.
2. Naziv radnog mjesta 📋
Naslov oglasa ili naziv radnog mjesta je ono što će kandidat prvo primijetiti. Prilikom definiranja naziva radnog mjesta razmislite o modernim nazivima pozicije. Primjerice, naziv “referent” je izrazito manje atraktivan u odnosu na naziv “suradnik”. Ukoliko oglašavate naziv radnog mjesta i na engleskom jeziku, istovremeno koristite i naziv na hrvatskom kako prilikom pretraživanja na tražilicama ne bi isključili dio kandidata. Važno je da je naziv pozicije jasan i da se može odmah zaključiti o kojoj poziciji se radi.
3. Privlačan sadržaj i beneficije ✨
Kada pišete sadržaj teksta vodite računa da ne bude predugačak jer će veliki dio kandidata odustati na manje od pola pročitanog teksta, ali istaknite kvalitetne informacije. Ono što kod većine kandidata ostavlja negativan utisak je dio teksta u kojem se objašnjavaju očekivanja od kandidata koja zauzimaju više od polovice oglasa, a u dijelu što poslodavac nudi, navedene su uobičajene informacije kao što su dinamično okruženje, mogućnost rada i razvoja u jednoj od najatraktivnih kompanija. Da li ste sa ovim oglasom zaista drugačiji? 🙂 U sažetku ukratko navedite informacije o poziciji, a fokus stavite na prednosti i beneficije. Ističite beneficije koje vas čine drugačijima od konkurencije vodeći računa o tome zašto bi kandidat odabrao baš vas.
4. Uključite detalje o procesu prijave 📝
Pokušajte ukratko objasniti tijek procesa prijave sa konkretnim informacijama o svakom koraku. Vjerujte, kandidati unaprijed vole znati tijek kako bi mogli procijeniti koliko proces traje vremenski. Znamo da su dugački selekcijski procesi oni koji ne daju rezultate i kandidati izbjegavaju takve prijave.
5. Korištenje vizualnih elemenata 📷
Uključivanje logotipa tvrtke i atraktivnih vizuala čine oglas privlačnijim. Odabir slika i grafike odražavaju važne aspekte tvrtke i pozicije. Istraživanja su pokazala da je puno veći odaziv na oglase koji sadrži slike, a ukoliko imate video, odaziv se udvostručuje.
6. Plaća 💰
Iako se većina poslodavaca protivi objavi plaća na oglasima, najveći odaziv je upravo kada je istaknut iznos plaće. Informacija kao “konkurentna plaća” kandidatima ne odaje zapravo ništa, a što je najgore može izazvati odustajanje od prijave. Navodi kao što su konkurentna plaća, dinamično okruženje i timski igrač su informacije su koje se nalaze na gotovo svakom oglasu i ne ističu vas od ostalih. Osim toga, to su informacije koje se više od desetljeća vrste po oglasima i nikoga ne obaraju s nogu. 🙂
7. Praćenje rezultata 📊
Redovito pratite učinkovitost oglasa prateći broj prijava i kvalitetu kandidata. Ako ne postignete očekivani rezultat, budite spremni prilagoditi oglas kako bi ostvarili očekivanja.
Ako vam treba pomoć u oglašavanju i pronalasku pravih kandidata, javite nam se.
Mi ne kopiramo opise radnih mjesta, mi kreiramo privlačne oglase!
📧 marina.peric@hrbp.hr
#job #oglaszaposao #karijera