Marketing zapošljavanje / “Recruitment Marketing”💼🚀
Jedan od najnovijih trendova koji se izdvaja u procesu regrutacije je recruitment marketing.
Ovaj pristup podrazumijeva korištenje marketinških koncepata i istovremeno transformira način na koje tvrtke komuniciraju svoju poruku o brandu poslodavca.
Iz tih razloga koristite sve što vam je dostupno: stranicu karijera, društvene mreže, video i vizualne oglase za posao, uvjerljive priče zaposlenika, konferencije i izjave za medije i sve ostale moguće načine koji prikazuju autentičnu priču o vašoj kompaniji.
Employer branding i EVP🌟💡
Vaša stranica karijera je važna, ali što je sa Employee Value Proposition (EVP)?
Razmislite i o različitim EVP-ima ukoliko imate različita poslovna područja: nabava, prodaja, korporativne funkcije i sl. Angažirajte svoje zaposlenike da na društvenim mrežama dijele svoja iskustva i natječaje za posao.
Potaknite ih tako da te inicijative budu zanimljive i zato ih nagradite. Dokazano je da se u procesu zapošljavanja ostvaruje veći uspjeh ukoliko su uključeni zaposlenici sa svojim autentičnim pričama. Ovaj pristup pomaže novim kandidatima da vizualiziraju sebe u vašoj kompaniji.
Alumni kompanije🤝🌐
Izgradnja i održavanje mreže bivših zaposlenika je novi trend koji se pokazuje učinkovit i zanimljiv.
Takve inicijative novim kandidatima odaju poruku da ste poslodavac koji cijeni svoje ljude.
Iskustva “ex” zaposlenika mogu doprinijeti pronalasku novih kandidata. Osim toga nikada ne znate kada se može pojaviti prilika da bivšim zaposlenicima ponovno poželite dobrodošlicu.
Candidate Experience💬🤝
Brzina, jasnoća i transparentnost informacija su ključni u selekcijskom procesu. Većina kandidata nikada se ne prijavljuje samo na vaš natječaj za posao.
Zaboravite na spore procese jer tako radite u korist konkurencije. Razvijate sustav regrutacije tako da u svakoj fazi kandidati imaju feedback i vodite računa da se svaki kandidat osjeća cjenjenim neovisno o ishodu zapošljavanja. Tako gradite bazu kandidata ali i bazu talenata.
Kandidati žele i ključne informacije o kompaniji, procesu selekcije kako bi na početku donijeli odluku da li će se prijaviti. Nemojte stvarati nezadovoljstva jer ljudi o tome vole pričati, a gdje se danas najviše priča nego na društvenim mrežama. Važno je voditi računa o reputaciji kompanije ali i o iskustvu kandidata.
Analitike i metrike u recruitmentu📊�
Korištenjem analize podataka regruteri mogu identificirati što privlači najbolje talente.
Timovi za zapošljavanje koriste podatke kod donošenja odluka i daljnjih aktivnosti.
Osim definiranih metrika i dobivenih rezultata potrebno je postaviti KPI-eve koji će pomoći kod povećanja učinkovitosti u selekcijskim procesima. Ovakvi uvidi pomažu u kreiranju strategije koja je usklađena sa stanjem na tržištu, potrebama kandidata i kompanije.
Treba vam pomoć u pronalasku talenata uz primjenu najnovijih trendova, kontaktirajte nas!
📩marina.peric@hrbp.hr